mariemedstortm

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Marie Gulliksson - 11 november 2012 19:19

Att lite egentid på tio minuter kan va så mycket värt. Gick ner och satte mig i bastun en stund. Det är verkligen knäpptyst där nere och det var riktigt skönt att sitta där en stund. Även om jag inte har nåt finskt blod i mig direkt :)

Dagen idag har varit tusen gånger bättre än dagen igår. Molly har varit en riktig ängel, förutom nån enstaka grej då hon har strejkat lite. Stor skillnad helt enkelt! Imorse åkte jag och Molly direkt till affären och köpte lite fika och en present till bästa pappan i familjen. Vi hade en riktig mysfrukost! Sen vid lunch kom pappa, Ywonne och hennes barnbarn Klara hit på lite mat. Molly och Klara busade ständigt och lekte jättefint med varandra. Som jag sa förut så avslutade vi dagen med lite bastu. Jag gick ner först för att få lite tid för mig själv. Sen gick Daniel och Molly ner efter mig. Nu är det läggdags för Molly och sen blir det soffmys med älskling. Bra söndag helt enkelt. Nu är jag redo för en ny arbetsvecka!

Ovido - Quiz & Flashcards